#1 Skrevet Februar 19, 2005 er det egentlig noen vesentlige forskjeller på koblingsskjemaene for disse motorene? Roy H brukte koblingskjemaet fra ADU på ABY motoren mener jeg.. men han som skal koble ledningene mine påstår at koblingskjemaet fra ADU blir feil! noen som vet av et oversiktlig koblingsskjema fra AAN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2005 Ledningsnett til ABY og ADU skal såvidt jeg vet være så og si identisk siden de sitter i samme type bil. AAN er litt annerledes siden det er et annet karosseri, men ledningsnett fra ABY/ADU passer på AAN også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2005 jeg har jo ledningsnettet til AAN.. så d beste hadde jo vært å få brukt det.. ingen som har bytta til s4motor i en UrQ lr no såmm har/vet av et koblingskjema som er oversiktlig da? FROGGY? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2005 jeg har jo ledningsnettet til AAN.. så d beste hadde jo vært å få brukt det.. ingen som har bytta til s4motor i en UrQ lr no såmm har/vet av et koblingskjema som er oversiktlig da? FROGGY? hehe Hmmm... Nei det har vi ikke sett! Mulig jeg kan få tak i... Jeg hadde visst bare et til '86 urquattro! Når må du ha det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2005 Hvor fort får du til d da gode mann? Men om du kunne klart å skaffe hadde det vært genialt.. ellers så må du komme å koble (Moi sick of being fotgjænger... idag/går fikk jeg sms fra han jeg kjøpte urn av gitt.. han er på battle griffin i norge .. d var dagens off-topic delux.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2005 Hvor fort får du til d da gode mann? Men om du kunne klart å skaffe hadde det vært genialt.. ellers så må du komme å koble (Moi sick of being fotgjænger... idag/går fikk jeg sms fra han jeg kjøpte urn av gitt.. han er på battle griffin i norge .. d var dagens off-topic delux.. ) Kan muligens få tak i det i løpet av uka! Kan bli litt langt å dra... blir dyrt for deg det, med tanke på reisedøgn, kost & losji ++ Fotgjenger!? Stusselig! Øh... Battle Griffin?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2005 Kan muligens få tak i det i løpet av uka! Kan bli litt langt å dra... blir dyrt for deg det, med tanke på reisedøgn, kost & losji ++ Fotgjenger!? Stusselig! Øh... Battle Griffin?!? Supert.. slo av en prat med jonus i kveld.. hadde det i hodet han.. skaff skaff du.. ja militærvarer da se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...