#1 Skrevet September 13, 2010 hei. har en audi 100 C4 2.8 som koker på tomgang. når jeg kjører virker det som temp er noelunne normal. litt høy. har byttet vannpumpe/ termostat. koblet på hageslange å flushet godt med vann med slangene av. Har spylt gjennom radiator å radiator til varmeapparatet. De er ikke tett. har holdt på å tømt å fylt på vann noen ganger å prøvd å se at det ikke er noe luft i systemet. har hatt av temp føleren å fylt til vannet har kommet ut. har også fylt vann inn gjennom radiator til varmeapparatet via den så til motor. Av å til er cupevarmen treig å komme, noen ganger har den ikke komt etter liten kjøretur. viftene er ikke altid de starter. men det jeg synes er rart etter jeg har holdt på med dette er at de ikke er noe trykk i slangene inn på radiatoren. Noen som har en formening om hva problemet er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2010 Du har satt termostaten riktig vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2010 toppakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2010 toppakning Hvorfor tror du det er toppakninga når det ikke er trykk på slangene til radiatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2010 har satt termostaten riktig ja men har vært inne på tanken om dårlig toppakning selv faktisk. kan være den får litt luft derifra. Å det kommer en del hvit røyk. tenkte å trykkteste kjølesystemet å se. men takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...