Anbefalte innlegg

noen som kan forklare meg hvordan jeg bytter det fremre motorfeste på 97 A4 1.8tq,skal montere et nytt fra 034 motorsport

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har gjort dette???? må jeg demontere hele "frontbjelken" eller er det en enklere måte,virket som det var endel skruing for å få av denne??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frem med front er lettest. 40 min så er det ferdig montert tenker jeg. Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har gjort dette???? må jeg demontere hele "frontbjelken" eller er det en enklere måte,virket som det var endel skruing for å få av denne??

Av med frontbjelken ja, og så må det nye presses på i en presse. Gjorde det samme med et street-density feste fra 034. Ble noe helt annet etterpå, selv om det innebærer litt skruing :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det originale sitter iallefall dønn løst inni der, det er en kjapp jobb å få tilgang, ser mye ut men kun et par bolter :)

Hvorfor bytter du, hopper motoren når du akser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg løsnet ikke "front bjelken"

Men løsnet det andre motorfestene.

Hadde også ute girkasse. Kan være at dette gjorde det lettere.

Org er jo helt løst. 034 sitt er det så å si ingenting klaring på.

Men mulig det er lettere og løsne front bjelke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet de to andre i dag, og da måtte jeg enten ta fram bjelken eller løsne braketten. Jeg løsnet braketten rundt, men der var det rustet gitt.. endte med at to av tre bolter knakk, flottis. Men trengs egentlig den rammen rundt i hele tatt? Hvilken funksjon har den egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.