problemer med xenon lysene på B5en

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med eine xenon lyse mitt, det tenner nemlig ikke lengere...

Monterte et 35w xenon sett fra VVME, med slim ballaster, ene lykten fungerer fint mens den andre tenner ikke.. ser bare et lite "flash" som varer i ca et sekund, har såvidt sjekket etter ledningsbrudd osv..

er det ballasten eller pæra som er mongo?...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge siden du monterte det? Send en mail til VVME, så kan du få tilsendt pære/ballast på garranti :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville bytta om på pærene først, og sett om problemet fortsatt er der;) og deretter bytte om på ballasten.. Hvis problemet fortsatt er der er det hvertfall ikke noe galt med xenon kitet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kryssbytt enten pære eller ballast.. da finner du ut hvor feilen ligger iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge siden du monterte det? Send en mail til VVME, så kan du få tilsendt pære/ballast på garranti :)

rundt 2uker siden jeg monterte det...

Tror jeg ville bytta om på pærene først, og sett om problemet fortsatt er der;) og deretter bytte om på ballasten.. Hvis problemet fortsatt er der er det hvertfall ikke noe galt med xenon kitet:)

kryssbytt enten pære eller ballast.. da finner du ut hvor feilen ligger iallefall..

Får prøve å krysskoble litt idag ja! :)

Takk for tipset! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet pærer men er like dødt, så da er det vel ballasten som er dø..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at du må ta opp lyshendelen på øverste før du får høy nok spenning til å drive det skikkelig, sant? Just checking!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet at du må ta opp lyshendelen på øverste før du får høy nok spenning til å drive det skikkelig, sant? Just checking!

Jepp! har funket fint i 2uker helt til det plutselig bare sluttet å virke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få lov å si at VVME er noe makkverk da, makan til dritt. Jeg byttet ut mitt etter et års tid, da begge pærene lyste ved forskjellig styrke, alt etter dagsform, og den ene fikk til tider et grønnlig skjær. De har nemlig null kvalitetskontroll før de sender ut :P Prøv å bytt over ballasten også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel kjøpt 20-25 kit fra vvme, vet ikke om noen som har problemer med de, men har hørt om noen som ødela en slim ballast på en snøscooter men der er det jo da vesentlige større fysiske påkjenninger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet før slimballastene kom, de gamle tålte ikke sjokk noe særlig iallefall! Flimret på humper gjorde de også, hehe. Og den ene pæren min ble ser ut som den har masse hvitt støv i, den røk i bosset. Men kan jo være du har flaks da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.