devil eyes på passaten 3b...

Anbefalte innlegg

hei har da fatt nye lykter til go biln, men så lurer jeg på hvordan dere som har devil eyes gjorde det, MÅ man virkelig av med hele fangeren? går det ikke ann og jukse den inn på noen måte?

 

skal skifte i morra og så vil helst vite om jeg må av me fangeren eller ikke, sånn at jeg ikke sliter med noe som ikke går ann!?

 

 

evt noen som har bilder av montering også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke passat, men på a6'n trengte man ikke av med fangern. Litt trangt men ikke umulig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yupp, her må du av med fangern. det sitter en liten tapp på ene siden av lykta som jeg ikke turte å prøve å få uten ihvertfall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte devil eyes til min '00 A3 fra NBS. På kvitteringen står det 1999 Passat, så da har vi kanskje samme opplegg.

Fra motorrom løsnes blinklyset (hendel), og skyves ut. Da kommer jeg til den 3. skruen som holder lykta. De 2 andre skruene er godt synlig på toppen. Løsne kontakten, og lirk ut lykta.

:) håper dette var til noe hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du _må_ vel ikke av med fangeren? Denne tappen som snakkes om over her har kanskje lett for å brytes av på gamle lykter grunnet gammel plast, men går ganske greit å berge dem og. Litt ut med lykta og mot skjermen så burde det gå bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut, tok meg 20 min ekstra med og ta av frontfangeren. så nå har jeg montert dette,mangler xenon da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi monterer dette har vi ikke av fangeren. bare løsner den der hvor den går opp på siden av lampen. Er trangt men det går fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, tok av og gjorde en skikkelig jobb, uansett det gikk jo fort, å steike kor de lyser nå i forhold til de gamle selvom det enda er halogen!!!!1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt problem...... fikk xenon i går å tenkte jess i dag blir det gode lys! men neida!!!!!!!! er jo fan for trangt til å få inn pæra på kjørelyse!?!? må jo evt file eller slipe sånn jeg får litt større hull.... hvordan har folke gjort det da? er ikke snakk om mye heller , 1-2 mm ca...

 

 

bliiiir gaaaal!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt problem...... fikk xenon i går å tenkte jess i dag blir det gode lys! men neida!!!!!!!! er jo fan for trangt til å få inn pæra på kjørelyse!?!? må jo evt file eller slipe sånn jeg får litt større hull.... hvordan har folke gjort det da? er ikke snakk om mye heller , 1-2 mm ca...

 

 

bliiiir gaaaal!: bh :

 

Stemmer dette ja.

 

Hullet må files opp bitte litt.

Og så er pæra for lang. Den butter inne i glasset på linsa.

Det går akkurat men den ligger inntil glasset. I tilfelle kan man bygge under pæra litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

peis på;) får så være skal ha godt lys mørkt her oppe i tromsø nå om kveldene! ja da får jeg file en gang da jeg har tid! bah.... takk for svar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått montert xenon nå i kjøre og langltsene, langlysene lyser dritbra! Men kjørelysene lyser pent men ekstremt dårlig,....,. Flere som har det slik???:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått montert xenon nå i kjøre og langltsene, langlysene lyser dritbra! Men kjørelysene lyser pent men ekstremt dårlig,....,. Flere som har det slik???:-)

 

Jeg merket ikke noe forskjell selv, bare at de var fine å se på..

De lyser helt greit på kvelden, men synes nesten ikke på morgen. Om de er bedre får jeg nok lure på lenge.

Men fått inn xenon i fjernlysa også.. Der så man VELDIG forskjell.. Er vel "1000 meter" som man kaller det, men vil ikke si det lyser 1000 meter akkurat..... Men fungerer veldig bra i mørket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, langlysene lyser knall! Har 2 ekstra lys fra hella, å kjører 55 w å 8000 kelvin !! Storfornøyd. Lyser pent i mørtna mn ikkje akkurat langt. Skal prøve og justere litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.