#1 Skrevet September 14, 2010 vurderer å bygge om min 86 mod audi 80, til audi 90. vil ha femmer(!) noen tråd på forumet om noen som har gjort dette tidligere? eller hva som evt må gjøres for å få dette godkjent? er desverre kun FWD:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2010 Noen ting som jeg kommer på: Sveise inn nye motorfester da 5'eren har fester i vangene på siden og ikke i traversen. Bytte girkasse. Mest sannsynlig har du forgasser i bilen nå, og vil bygge om til insprut. Så da må du bytte mye av ledningsnettet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 er klar over dette;) men hvordan er det med forstilling? noen som har gjort dette tidligere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2010 ville heller kjøpt meg en 80/90 med femmer.. og som samtidig har quuattro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2010 joda, er kanskje lettest det;) men ikke like gøy når jeg vil prøve bygge om selv:) har allerede 2 stk typ 85 biler, men begge er 4syl:( hadde vært gøy med femmer i den ene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2010 Har du en type 85 med firrer? Type 85: Sport Quattro Audi Quattro, Audi coupe quattro og audi coupe gt samt noen quattro sedan. Alle andre audi av samme generasjon er type 81, også mange coupe gt . Men er dårlige skiller på hva som er det ene og det andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2010 (endret) Har du en type 85 med firrer? Type 85: Sport Quattro Audi Quattro, Audi coupe quattro og audi coupe gt samt noen quattro sedan. Alle andre audi av samme generasjon er type 81, også mange coupe gt . Men er dårlige skiller på hva som er det ene og det andre. hmm,, trodde at type 81 var den med de "lange" baklyktene jeg.. men sjekka vognkort og "chassiplate" nå, står typ 81 der: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2010 Jeg ble litt forvirra her for en stund tilbake da jeg demonterte en 84 modell coupe gt. I det skiltet som er poppa på innsiden av venstre vange er det i følge chassinr en typ 85 men ifølge typegodkjenning en typ81: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...