#1 Skrevet September 14, 2010 Hei! Har ikke klart å få med meg ET på mine org vinterhjul på golf 5ern jeg hadde da disse ligger lagret ett annet sted. Har nå en kompis som vil kjøpe disse for å ha på en passat 3b(g) Vil dette passe? Noen som vet org ET på di begge? Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2010 Golfen har vell et 47 og passaten et37 so det skulle passe, men sjå litt rartut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2010 På min Golf V er det ET 56 på originale 15" vinterfelger, og har prøvd disse på Passat 3B og det er ikke noe serlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2010 Han ville ha de, selv med spacere.. så da kan jeg vel bare sende med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2010 Bør altså fungere fint med spacere da altså?? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2010 JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...