Ettermonter armlene S4 c4?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å ettermontere armlene på førerstolen om det ikke er levert fra bilen var ny? Har montert inn nytt skinn interiør, men jeg savner armlenet fra det gamle interiøret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel være et slags feste/hull på høyre siden av førersetet der du kan feste armlene tror jeg. Er ihvertfall det på min S6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins dette feste selv om det aldri har sittet noe armlene der? Har ikke lyst til å skjære hull i skinnet får så å finne ut at det ikke er feste bak der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins dette feste selv om det aldri har sittet noe armlene der? Har ikke lyst til å skjære hull i skinnet får så å finne ut at det ikke er feste bak der!

Jeg mener du skal klare å kjenne om det er et festhull der faktisk. Har aldri skåret hull, men på mange seter er det slik fra før. Og da kun på førerstolen, ikke på passasjersetet.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpne seteryggen forsiktig,så ser du hullet.Husker ikke om det sitter mutter el noe der?men hullet er der.

Mvh Kjetil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.