#1 Skrevet September 14, 2010 Er det mulig å ettermontere armlene på førerstolen om det ikke er levert fra bilen var ny? Har montert inn nytt skinn interiør, men jeg savner armlenet fra det gamle interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2010 Skal vel være et slags feste/hull på høyre siden av førersetet der du kan feste armlene tror jeg. Er ihvertfall det på min S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2010 Fins dette feste selv om det aldri har sittet noe armlene der? Har ikke lyst til å skjære hull i skinnet får så å finne ut at det ikke er feste bak der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2010 Fins dette feste selv om det aldri har sittet noe armlene der? Har ikke lyst til å skjære hull i skinnet får så å finne ut at det ikke er feste bak der! Jeg mener du skal klare å kjenne om det er et festhull der faktisk. Har aldri skåret hull, men på mange seter er det slik fra før. Og da kun på førerstolen, ikke på passasjersetet. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2010 Åpne seteryggen forsiktig,så ser du hullet.Husker ikke om det sitter mutter el noe der?men hullet er der. Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2010 Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...