Er baklys på audi 80 og cab like?

Anbefalte innlegg

som topic, lurer jeg på om baklys fra audi 80 B4 passer på en audi cab?

mvh Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er mere buede lamper på caben, har ikke fysisk prøvd men ser det ganske godt når man har sedan og cab inntil hverandre mulig festene er like men det blir noe rart vil jeg tru.. hvis det er på coupè/avant du mener er det ikke likt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjellige baklykter på sedan og cab, passer ikke overens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, takk for svar:)

prøver å få tak i helrøde til cab.. men er vanskeligere å finne enn jeg trodde.. : /

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar:) funnet ut det jeg lurte på :)

tråd kan slettes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tråd kan slettes..

Jah, det er lurt. Hvis noen andre lurer på det samme i fremtiden, så kan de jo ikke finne svaret når de søker... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, det er lurt. Hvis noen andre lurer på det samme i fremtiden, så kan de jo ikke finne svaret når de søker... : bh :

beklager :o tenkte ikke så langt jeg...

greit å ha den her som du sier så folk som har samme spørsmål kan få svar på det.. hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helrøde hjørnelamper (rampa i midten har jeg ikke sett med annet enn de innfelte ryggelysene) har i hvertfall nummer 8G0 945 095A på en av sidene, tok bilde av en slik på en 'rosa metallic' cab fra Telemark med 1.8t og A4-front i 2008. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helrøde hjørnelamper (rampa i midten har jeg ikke sett med annet enn de innfelte ryggelysene) har i hvertfall nummer 8G0 945 095A på en av sidene, tok bilde av en slik på en 'rosa metallic' cab fra Telemark med 1.8t og A4-front i 2008. :P

okei:) kunne du sendt meg bildet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten rettelse, for de i fremtiden som lurer på dette så er org.delenr på disse

-Høyre: 8G0 945 095

-Venstre: 8G0 945 096

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei:) kunne du sendt meg bildet? :)

Er ikke noe spennende, bare nærbilde av nummeret siden jeg kunne tenke meg å bytte på konemors.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.