#1 Skrevet September 14, 2010 som topic, lurer jeg på om baklys fra audi 80 B4 passer på en audi cab? mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2010 er mere buede lamper på caben, har ikke fysisk prøvd men ser det ganske godt når man har sedan og cab inntil hverandre mulig festene er like men det blir noe rart vil jeg tru.. hvis det er på coupè/avant du mener er det ikke likt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 Det er forskjellige baklykter på sedan og cab, passer ikke overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2010 okei, takk for svar:) prøver å få tak i helrøde til cab.. men er vanskeligere å finne enn jeg trodde.. : / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2010 takker for svar:) funnet ut det jeg lurte på tråd kan slettes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2010 tråd kan slettes.. Jah, det er lurt. Hvis noen andre lurer på det samme i fremtiden, så kan de jo ikke finne svaret når de søker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2010 Jah, det er lurt. Hvis noen andre lurer på det samme i fremtiden, så kan de jo ikke finne svaret når de søker... beklager tenkte ikke så langt jeg... greit å ha den her som du sier så folk som har samme spørsmål kan få svar på det.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2010 Helrøde hjørnelamper (rampa i midten har jeg ikke sett med annet enn de innfelte ryggelysene) har i hvertfall nummer 8G0 945 095A på en av sidene, tok bilde av en slik på en 'rosa metallic' cab fra Telemark med 1.8t og A4-front i 2008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Helrøde hjørnelamper (rampa i midten har jeg ikke sett med annet enn de innfelte ryggelysene) har i hvertfall nummer 8G0 945 095A på en av sidene, tok bilde av en slik på en 'rosa metallic' cab fra Telemark med 1.8t og A4-front i 2008. okei:) kunne du sendt meg bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2011 Helrøde hjørnelamper (rampa i midten har jeg ikke sett med annet enn de innfelte ryggelysene) har i hvertfall nummer 8G0 945 095A på en av sidene, tok bilde av en slik på en 'rosa metallic' cab fra Telemark med 1.8t og A4-front i 2008. En liten rettelse, for de i fremtiden som lurer på dette så er org.delenr på disse -Høyre: 8G0 945 095 -Venstre: 8G0 945 096 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2011 okei:) kunne du sendt meg bildet? Er ikke noe spennende, bare nærbilde av nummeret siden jeg kunne tenke meg å bytte på konemors.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...