#1 Skrevet September 14, 2010 Hei Hvordan demontere og ta av bakre støtfanger på A4 B8 Avant? Hvilke skruer må løsnes? osv Noen spesielle triks? Gode tips mottas, så slipper jeg å ødelegge noe. Mvh Kjetil:): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2010 Baklykter må ut, og under der ser du en litt småstor plasthylse du må sprette til siden, deretter drar du ut "bolten" som sitter inne i denne. Inne i bagasjerommet mener jeg å huske det sitter 1 (kanskje 2) skruer på hver side, rett under baklyktene omtrent, men innenifra. Så må du løsne alle torx25 du ser i hjulhuset som sitter til fanger. sitter også 4-5-6 stk under bilen. Det bør være sånn ca alt. Vanskelig å forklare den først plastikken her, men du skjønner det nok når du ser den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 @Øyvind; Da skal jeg satse på å få til dette. Takk for hjelpa. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...