Anbefalte innlegg

Endelig var Gymkhana 3 part2 ute og for en syk kjøring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den nettop, FY flate for en kjøring på han karen der! =D likte spess når han dro bilen sidelengs OPP den sykt bratte doseringen =P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En syk syk mann, med en syk syk maskin ;) ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En syk syk mann, med en syk syk maskin ;) ..
Men han kommer til kort mot storegutta i WRC iallfall. Kommet langt ned på resultat-listene det han har kjørt hittil. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tror storegutta i WRC kommer til kort i Gymkhana ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tror storegutta i WRC kommer til kort i Gymkhana ;)
Tja det tror jeg faktisk ikke,tror kanskje topp 5 i WRC skulle gjort minst like god figur. Har en mistanke om at de filmene til Ken Block er redigert "en smule" for å si det sånn. Men ja,filmene hans er tøffe for all del. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man ser jo at han har gjort NOEN forsøk før det ble bra mtp. gummien som ligger igjen rundt om kring i løypa hans... Noen "takes" før sluttresultatet ble klippet sammen til en spektakulær video.

 

Og for all del kred til Ken Block for satsing og brilliant resultat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig å sett noen av wrc gutta kommet med en lik film, da gjerne med ken block... Så hadde vi sett hvem som hadde gjort en fin figur;) Men uansett Konge film:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det å diskutere ? Filmen er jo genial, som vanlig og det er kult å se på!! Forskjellen er at mr Block faktisk GJØR det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gått over til Ford nå også, eller det er kanskje lenge siden...?

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gått over til Ford nå også, eller det er kanskje lenge siden...?

 

A.J.

Mener på han gikk over til Ford i og med hans WRC satsing. Men har jo ikke kjørt alle løpa hittil i år da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå gjorde han det ganske så bra med en gang når han prøvde seg i WRC da.. Men han satsa jo LITT mer enn de andre så han dro av;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker stilen hans... Gi bånn gass, eller bli hjemme! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå kjøring. Men har jo sagt selv i en dokumentar at han ikke klare å følge wrc gutta, pga at han ikke klare å følge noter eller stole på kartleseren. Noe sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I intervju i WRC sendingen på andre eller tredje runde han var med sa han at veiene som det kjøres på er så utrolig smale og krunglete i forhold til det han er vandt til. Så gjørestilen hans ikke passet her. Han "sladder" for mye sa han. Det var noe han innrømte at han måtte jobbe med. Og de gutta på topp i WRC var helt syke til og kjøre. "On these roads I dont stand a chance in hell against the top WRC drivers" Mener det skulle nesten være ordrett... ca hverfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken Block kommer nok til kort mot WRC-gutta ja, og dette prøves gang på gang til det blir bra nok (i motsetning til rally hvor du kun har en sjanse), men dette er først og fremst underholdning :) Gir meg mye mer enn å se dagens WRC..!

 

Han har nå gjort det brukbart i USA-rallies og.. Er vel omtrent like stor interesse for det som vår type fotball der borte, men de kan sikkert kjøre bedre enn de aller fleste av oss så.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja det tror jeg faktisk ikke,tror kanskje topp 5 i WRC skulle gjort minst like god figur. Har en mistanke om at de filmene til Ken Block er redigert "en smule" for å si det sånn. Men ja,filmene hans er tøffe for all del. ;)

 

Enig i den påstanden!

Man kan jo se at han har hatt noen forsøk tidligere på en del av svingene, -og jeg mener at den endelige filmen er klippet alt for mye til å bli imponert av det (mange av svingene er f.eks ikke en og samme takningen utifra det jeg kan se).

 

Show kjøring er det helt klart, men jeg ble MYE mer imponert over den første Ghymkana filmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt rå kjøring, men sitter med litt av samme følelsen som karen over meg - den første filmen var liksom hakket hvassere.

 

For all del, det er rått dette også! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir imponert over alle som kjører bedre en meg jeg :P Hehe. Imponerende kjøring helt klart! Men det var noe magisk med den første filmen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men han kommer til kort mot storegutta i WRC iallfall. Kommet langt ned på resultat-listene det han har kjørt hittil. ;)

 

Jeg liker å tro at alt er relativt ;)

 

I forhold til vanlige mannen i gata, vil jeg si Ken Block er relativt "syk" på det å kjøre bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.