#1 Skrevet September 15, 2010 Hei hei lenge siden sist gutta !! Kjører ett lite møte idag klokken 19 00 Møtested blir Pizzahuset rett ved goberg, avreise fra gamle esso parkeringa 18 45 hvis noen vil kjøre i følge. MVH Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2010 oki, kjekk info;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 Fikk vite tidligere idag at snekkern kommer og gjør ferdig det siste på kjøkkenet en gang i ettermiddag så mest sansynlig utgår dette for meg. Pluss at det er kjøring på NAF banen idag...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2010 7 blir desverre for seint for meg.. fruen jobber så da er jeg hjemme med minsten.. Tenkte å ta han med, men iom vi skal møtes 7 blir det for seint for han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2010 ja ja sånn skjer ........ men bedre planlegging og utsending av meldinger lover jeg neste gang. Hadde jo vært koslig med en liten fest før folket trer på seg vinterhjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2010 Møter opp jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2010 Siden elektrikeren gikk herfra kvart over seks rakk jeg ikke dette..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2010 koslig var det iallefall heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2010 Aah, hadde jeg sett denna før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2010 For de som vil ha referat så kontakt Stian på PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2010 dust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...