Impress på Audi A4 Quattro B7

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Kjapt spm

 

Hvilken impress stikker mest ut mot skjermen av ET 35 og 45 ?

Jeg innbilte meg at ET35 var lenger ut enn ET45.. ? :confused:

 

 

BTW, har fått en mail av en kar som kjøpte noen felger og dekk av meg.. han fikk de 1000 kroner billigere fordi han lovte å skaffe meg vinterhjul tilbake for en rimelig penge:

 

"felgane i audi rs6 "look" klarar eg å fa tak i for kr 6000.- inkl mva levert på døra di,

 

dekk i nokian og goodyear michelin osv er det lite av og prisane er utav helvete.

 

kan skaffe deg Avon piggfrie levert på døra for kr 4500.- inkl mva (samme dekk som er std montert på ASTON MARTIN på vinterdekk).

 

dette er 50% rabatt!

 

mvh

jan a

 

da er det opptil deg."

 

Ikke har jeg noe peiling på "AVON".

Noen her som har noe erfaring på hva slags dekk dette er (Vinterdekk - Piggfritt)

 

På forhånd takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 bygger lengre ut mot hjulbuen enn ET 45.:)

 

Avon vinterdekk har ikke jeg hørt om, men jeg kjører 225/40-18 Nokian Hakkapelitta selv, og er veldig fornøyd med dem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 bygger lengre ut mot hjulbuen enn ET 45.:)

 

Avon vinterdekk har ikke jeg hørt om, men jeg kjører 225/40-18 Nokian Hakkapelitta selv, og er veldig fornøyd med dem. :)

Han fyren sier han får de fra Nederland, og at de gjør det bra på tester. Men jeg har ikke funnet noe spesielt om de ennå.

 

Norske forhold er som regel vanskelige å tilpasse dekk til også.

 

Men da er det klart at jeg skal gå for ET35 uten tvil.

Synes det er deprimerende med hjul som sitter så langt inne i hjulbuen. (Slik sommerhjulene gjør nå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.