#1 Skrevet September 15, 2010 Har demontert og tatt ut teppet i min s6 c4 og da midtkonsollen og masse ledninger, men nå har jeg en tynn ledning med brun endeplugg (vanlig flatkabelsko) som jeg ikke har peiling hvor skal. Er bare en enkelt-ledende ledning som jeg ikke finner plass til, så regner med noen her veit vilken ledning det er snakk om? Lett i etka etter beskrivelse, men der får man bare og plugg og delenummer ikke hva de forskjellige ledningene går hen. Takker for tips og triks. Synes og huske jeg demonterte den, men det kan jo selfølgelig være en løsledning til noe som ikke er i bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2010 Mener du da midtkonsollen mellom setene eller vertikal midtkonsoll? Hvis mellom setene kan den være til belysning av diff.panelet eller til belysning i girvalg panelet hvis du har automat. Hvis vertikal kan det jo være til askebeger eller sigarettenner. En stund siden jeg strippet bilen innvendig så det går på det jeg har av husk fra den gang. Legg ved et bilde så kan folk ha et bedre utgangspunkt for å hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 Den er i den vertikale tror jeg, den er lang nok til å gå litt forbi girspaken, den er ikke til sigarettenner eller lys der for de 2 er på plass.. SKal se om jeg får tatt bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2010 det er den brune kontakten på bilde, og den er sammenføyet med sikringsholderen som man ser ved siden av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2010 Sorry, men klarer ikke å hjelpe deg med denne. Ser lokasjonen, men siden bilen min ble solgt i mars, har jeg ikke noe å sammenligne med. Riktignok er ikke dette tilsynelatende til noen viktig del, men selvfølgelig greit å få koplet hvis det skal være koplet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2010 Lys til askebeger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2010 Den er på biler med originalalarm, er koblet til chassiset på radioen og utløser alarmen dersom radioen tas ut mens alarmen er aktiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2010 Aha, takker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2010 OFFTOPIC INNLEGG: Den er på biler med originalalarm, er koblet til chassiset på radioen og utløser alarmen dersom radioen tas ut mens alarmen er aktiv. Jeg har ingen interesse av denne tråden/problem, men må bare si meg meget imponert over kunnskap, og innstillingen til å dele den med seg her på forumet! Er en infokilde uten like! Takk alle for et bra forum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2010 Ja, takker spesielt Eyvind, tenkte å spørre på msn men du var aldri online når jeg var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...