Anbefalte innlegg

Noen som vet om det fins Defa motorvarme element til AAN MOTOR Blokken ?????????????.

Hvem selger ????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes i min og. Kjøpte den hos møller og satte den i selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man kjøp det hen ????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller, meca, mekonomen og sikkert mange flere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det fins Defa motorvarme element til AAN MOTOR Blokken ?????????????.

Hvem selger ????????

Makan til ? tegn...

Utdrag fra forumets retningslinjer:

4. Språk og dialekter

To skriftspråk er tillatt: Bokmål og nynorsk (På lokallag/regionsdelen tillates dialekt). SMS språk, overdreven tegnbruk (???? !!!!) og lignende er ikke tillatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til ? tegn...

Utdrag fra forumets retningslinjer:

4. Språk og dialekter

To skriftspråk er tillatt: Bokmål og nynorsk (På lokallag/regionsdelen tillates dialekt). SMS språk, overdreven tegnbruk (???? !!!!) og lignende er ikke tillatt.

hoho, regelrytteri? Men klart, noterte det selv også :P

uansett, disse elementa har jeg sett mange steder, alt fra ebay til mekonomen og meca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verktøyet 'kroken' som passer i den relativt utilgjengelige frostpluggen anbefales, jeg brukte størsteparten av to kvelder samt et modifisert gammelt brekkjern med glidevekt og noen svære franske treskruer for å få ut min.. :P

Anbefaler også varmestrømpa DEFA sier må til, det kan bli hett der under turboen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.