Anbefalte innlegg

hva kan være grunnen til at vannet ikke blir varmt når motoren er varm?det bobler i ekspansjonstanken med gjevne mellomrom også.kan det være defekt vannpumpe? bilen har blitt så varm tidligere a topp pakningen har gått men toppen er planet hos sylinderservice og montert igjen så den skal ikke lekke der.er det noen som har noen tips til meg? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har et lite tips engang? : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ett lignende problem på min golf 1.8

Hos meg var det luft i systemet. Har ikke så voldsomt peiling da,men muligens det kan være problemer for vannpumpa å "ta" hvis det er luft? Mener å huske at termostaten min ikke åpnet seg. Kan GODT hende at jeg er helt på tur. Det har skjedd før:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser du at vannet sirkulerer ? Om du har overløpsslange inn på eksp.tanken skal du se en liten stråle ut derfra.

Om vannet står stille (Pumpa funker ikke) vil motoren bli veldig varm, og siden tempgiver ikke står på motoren men på en av kjøleslangene ut fra toppen så vil ikke denne gi riktig utslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal bytte vannpumpe og termostat i kveld så får vi se om det hjelper. tusen takk for hjelpen :tilber:: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.