#1 Skrevet September 15, 2010 100meter Head to Head Opent for alle bilmerker. Engangslisens kr 300,- (kr 250,- om du er medlem i ein klubb som er tilslutta NBF, f. eks. Amcar). ... Kl. 10-12: Påmelding/Teknisk kontroll. Street Legal regler: http://www.amcar.no/page.asp?ParentID=312&MenuID=372&DocID=666&Order=4 Bilen må ha trepunktsbelte og være godkjent med gyldige Norske oblat. Husk å ta med hjelm!!! Kl. 13.00: Publikumsope. Kl. 14.00: Start Minidrag 100 meter. Head to head. Vi vil oppfordre alle som har lyst til å prøve Street Legal til å nytte anledninga her, ettersom at vi brukar ei enklare form. Her er det 100m først i mål som gjeld, det vil først bli to til tre prøverunder før vi starter etter elimineringsmetoden. Under prøverundene kan du velje kven du vil kjøre mot, god sjans til å sjå om bilen din er raskare en kompisen sin. Billettpriser: Voksne 100kr, Barn 50kr. For info og forhåndspåmelding ring Stian Juliebø på: 90159237. Ta med hjelmen og kom! Fleire som har tenkt å ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2010 Hadde tenkt å komme å kikke på,men hvis det regna gamle hurpe så blir e heller hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2010 Eg kommer ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2010 Tar meg en tur sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2010 Meldt so jævligt med regn so ej blir heime 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2010 (endret) Meldt so jævligt med regn so ej blir heime Ligge heime å dra an? Ta turen no, når noken gidd å arrangere noke! Litt regn overleve vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2010 Ligge heime å dra an? Ta turen no, når noken gidd å arrangere noke! Litt regn overleve vi Brylkremen å treskona mine tåle ikkje vatn....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2010 mange som var der? eg fikk ikkje reist likevel dessverre :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2010 Va greit me folk me tanke på veire i alle fall! Mykje rå bila so kjørte me:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...