Anbefalte innlegg

Hei,

 

noen som har anbefaling på nettbutikk eller utsalg i Oslo-området som selger gode vinterdekk + felg til en fornuftig pris? Skal brukes på en A4 (+ et sett til en XC60)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubbmedlemmer har god pris hos Jons dekk og felg i Porsgrunn, de sender sikkert ut...

 

Tenker å bestille derfra tror jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

noen som har anbefaling på nettbutikk eller utsalg i Oslo-området som selger gode vinterdekk + felg til en fornuftig pris? Skal brukes på en A4 (+ et sett til en XC60)

 

Har svært god erfaring med Dekklåven på Vøyenenga i Bærum (http://www.dekk.as). Bra priser og kjempegod service. Hils fra meg, så kanskje jeg får en enda bedre pris når jeg skal handle nye vinterhjul der snart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for alle tips. skal sjekke ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte hos Dekk1 i Bergen, billig billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel så jeg bestiller hos dekkonline.com igjen tenker jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel så jeg bestiller hos dekkonline.com igjen tenker jeg :D

 

Da får du ikke myke dekk da.. Kun for autobanen etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ordne til fornuftig pris. Spørs hva du vil ha, bare. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du ikke myke dekk da.. Kun for autobanen etc..

 

?

Hvorfor det?? Fordi det er et tysk firma?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du ikke myke dekk da.. Kun for autobanen etc..

 

tullball.

Bestilt vinterdekk hos dem flere ganger jeg. Og funker fint for min del :)

 

Akkurat bestilt dekk fra dem nå også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkonline har ikke Q-merka vinterdekk. Sett bort fra Nankan SN-1, og eventuelle piggdekk.

 

Er man ikke så kravstor, kan man fint kjøre på tyske vinterdekk. Men å kjøpe nye tyske vinterdekk til omtrent samme pris som nordiske, ville jeg aldri giddet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkonline har ikke Q-merka vinterdekk. Sett bort fra Nankan SN-1, og eventuelle piggdekk.

 

Er man ikke så kravstor, kan man fint kjøre på tyske vinterdekk. Men å kjøpe nye tyske vinterdekk til omtrent samme pris som nordiske, ville jeg aldri giddet.

 

Er Nankang SN-1 jeg har brukt stort sett. Får selvsagt mye bedre vinterdekk enn dem. Men dem duger for meg og er billige. Kravstor eller ikke - Jeg kommer meg frem og holder meg på veien. Og da er det vinterdekk bra nok for meg ;)

Hadde jeg fått tak i dekk like billig i distriktet hadde jeg jo aldri bestilt på dekkonline jeg heller :)

Men akkurat dette er det vel flere tråder om her på forumet så nok offtopic fra meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tullball.

Bestilt vinterdekk hos dem flere ganger jeg. Og funker fint for min del :)

 

Akkurat bestilt dekk fra dem nå også :)

 

oki......

 

Hva slags Q merket dekk hadde de der? F.eks nankang har de kun i SV-1 som er V eller H merket, mens i Norge får du den i Q merket.. Da som SN-1..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte hos Dekk1 i Bergen, billig billig!

 

Stilig, Hvilken butikk da ? 8 avdelinger i Bergen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif er ikke så langt unna Oslo. De er suverent billigst på Nokian Hakkapelita. Og enda billigere på billigdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.