#1 Skrevet September 16, 2010 (endret) Helt uten at jeg kan skjønne når og hvorfor, har venstre frambrems begynt å "knirke" når jeg trykker pedalen til punktet der den tar. Dette er ikke merkbart/hørbart i høye hastigheter, men i lave og når jeg står stille. Også når motor er av, men ikke etter at pedalen har blitt hard, etter gjentatte trykk. Kan det tyde på at det er stemplene i kaliperen som lager lyden? Jeg må legge til at dette dessverre er XYZ 6 pots som satt på da jeg kjøpte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2010 Er det noen som har noe erfaring med XYZ? Er de lettknirkende? Har aldri opplevd dette på originale VAG kalipere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2010 Har nå forandret tittel til "Kan stempler i kaliper knirke?" i håp om at en annen formulering kanskje "lokker" folk lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2010 Ja, det kan de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2010 Ja, det kan de. Takk for det. Kan det passe med det jeg beskriver i første post? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2010 Ja, demontere de og smøre de opp/rengjøre er nok løsningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...