Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har en A6 C4, (95modell), som er en del rust på. En av de verste plassene er de svarte gummilistene som er på dørene. Spesielt helt på "slutten", bakerst på bakdøren er det helt forferdelig. Der har disse listene løsnet, å når jeg trykker på listen, så er det som om hele greiene løsner. Noen gode tips til å få dette fikset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riv av listene, mest sansynlig er hele innfestingen til de råtnet. Velkjent problem for de modellene dette ble levert på.

 

Få slipt bort rusta under dørene og lakker opp til listen midt på døra. Monter nye dørlister og du er good to go. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inni listene er det stål som ruster etter hvert. Derav spriker de nedre listene, de øvre buler ut av rust som sprenger innvendig. Jeg kjøpte nye lister til min C4, kjøpte da både de øvre og de nedre listene. Betalte 950 for ALT. Dette er lister som ikke har stålkjerne, derav vil de aldri ruste :)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2108023post2108023

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.