#1 Skrevet September 17, 2010 (endret) hattehylle til coupe typ85 selges 400,- inkl frakt NB! Den ser svart ut men er blå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2010 Har du et bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2010 Ja kan fikse det til i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2010 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2010 Ordna bilde i kveld jeg og sendte det på mail jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2010 Takker, det var som jeg fryktet at det var høytalerhull i dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2010 Ja det skal vel godt gjøres at det ikke er det desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2012 : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...