Anbefalte innlegg

Sliter litt med Xenon pære på førersiden.

Det som skjer er at den blinker en gang når jeg slår på lyset å så slukker den.

Batteriet er ikke helt friskt, har jeg parklyset på uten motor i gang i ca 30 ca er det så vidt jeg har nok strøm til og starte.

Jeg byttet pærer for 3 dager siden til 4300 kelvin, hadde 6000k fra før.

Ble egentlig litt skuffet over lyset i de nye pærene.

Kan det hjelpe på og bytte batteri i denne situasjonen med xenon problemet mitt. Vag-com viser ingen feil.

Bil:

Passat 3BG 04-mod org bi-xenon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Det er nok den greieste måten å begynne å feilsøke på! Du trenger vell nytt batteri uansett til vinters! Om dette ikke funker vil jeg ha demontert frontfanger og sjekket jordingspunkt for Ballasten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Det er nok den greieste måten å begynne å feilsøke på! Du trenger vell nytt batteri uansett til vinters! Om dette ikke funker vil jeg ha demontert frontfanger og sjekket jordingspunkt for Ballasten.

Hvilken metode er lettest og få ut batteriet på, dekselet på/ved ruta sitter vel litt i veien for å ta det rett ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekslet som sitter over, er bare stukket inn under ruta, og holdes fast under gummi pakningnen som er mellom motor rom og batterikassen. Bare dra av pakningen, så er dekslet løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen pærer har du satt i?

Jeg har samme problemet med Passaten min, men da er det "kinapærer" som står i.. Når jeg setter i de originale har jeg ikke det problemet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen pærer har du satt i?

Jeg har samme problemet med Passaten min, men da er det "kinapærer" som står i.. Når jeg setter i de originale har jeg ikke det problemet..

disse kjøpte jeg fra haugland.biz de jeg hadde i tidligere var kjøpt hos bilkabel.com

Nettopp byttet batteri, det hjalp 0 på dette problemet

Hadde haugland.biz sine i høst (6000k), disse funket smerte fritt, varte ikke mer enn et par mnd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp skikkelige pærer isteden.. Det burde gjøre susen.. Jeg har 2 stk splitter nye Osram pærer som passer til bilen din..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette problemet løst.

Kjøpte orginale pærer av Bernhard Brynildsen, virket smertefritt etterpå: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.