#1 Skrevet September 17, 2010 (endret) Sliter litt med Xenon pære på førersiden. Det som skjer er at den blinker en gang når jeg slår på lyset å så slukker den. Batteriet er ikke helt friskt, har jeg parklyset på uten motor i gang i ca 30 ca er det så vidt jeg har nok strøm til og starte. Jeg byttet pærer for 3 dager siden til 4300 kelvin, hadde 6000k fra før. Ble egentlig litt skuffet over lyset i de nye pærene. Kan det hjelpe på og bytte batteri i denne situasjonen med xenon problemet mitt. Vag-com viser ingen feil. Bil: Passat 3BG 04-mod org bi-xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2010 Ja! Det er nok den greieste måten å begynne å feilsøke på! Du trenger vell nytt batteri uansett til vinters! Om dette ikke funker vil jeg ha demontert frontfanger og sjekket jordingspunkt for Ballasten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2010 Ja! Det er nok den greieste måten å begynne å feilsøke på! Du trenger vell nytt batteri uansett til vinters! Om dette ikke funker vil jeg ha demontert frontfanger og sjekket jordingspunkt for Ballasten. Hvilken metode er lettest og få ut batteriet på, dekselet på/ved ruta sitter vel litt i veien for å ta det rett ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2010 Dekslet som sitter over, er bare stukket inn under ruta, og holdes fast under gummi pakningnen som er mellom motor rom og batterikassen. Bare dra av pakningen, så er dekslet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2010 Åssen pærer har du satt i? Jeg har samme problemet med Passaten min, men da er det "kinapærer" som står i.. Når jeg setter i de originale har jeg ikke det problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2010 (endret) Åssen pærer har du satt i? Jeg har samme problemet med Passaten min, men da er det "kinapærer" som står i.. Når jeg setter i de originale har jeg ikke det problemet.. disse kjøpte jeg fra haugland.biz de jeg hadde i tidligere var kjøpt hos bilkabel.com Nettopp byttet batteri, det hjalp 0 på dette problemet Hadde haugland.biz sine i høst (6000k), disse funket smerte fritt, varte ikke mer enn et par mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2010 Kjøp skikkelige pærer isteden.. Det burde gjøre susen.. Jeg har 2 stk splitter nye Osram pærer som passer til bilen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 Da var dette problemet løst. Kjøpte orginale pærer av Bernhard Brynildsen, virket smertefritt etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2010 Godt å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...