#1 Skrevet September 17, 2010 (endret) Lurer på pris for å ettermontere webasto på en vw transporter som har forvarmer. Og hva er det disse kit`ene inneholder. ? Mykje arbeidspenger for å få det montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2010 Kan du ikke bare ringe en Møller forhandler å høre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2010 Kan du ikke bare ringe en Møller forhandler å høre? Kunne nok gjort det ja. Men var ett spm jeg fikk ifra broren min nu etter at møller var stengt. Pluss at jeg tipper at det er andre enn møller som er rimligst på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2010 Pluss at nu viser det seg at det er eberspacher han har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2010 http://www.eberspaecher.no/servlet/PB/menu/1013438_l13/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...