#1 Skrevet September 17, 2010 Skal ta noen logger med VagCom, og lurer på hvordan får dem ut ifra VagCom etterpå? Jeg gjorde det og fikk en .cvs fil som er temmelig ubrukelig. Så ifra begynnelsen til slutt, hvordan gjøre dette? Jeg vet hvilke bloker jeg skal logge, og kan plugge dem inn, men er usikker på hvordan starte og få ut loggen, og hvordan kunne lese den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2010 Skal ta noen logger med VagCom, og lurer på hvordan får dem ut ifra VagCom etterpå?Jeg gjorde det og fikk en .cvs fil som er temmelig ubrukelig. Så ifra begynnelsen til slutt, hvordan gjøre dette? Jeg vet hvilke bloker jeg skal logge, og kan plugge dem inn, men er usikker på hvordan starte og få ut loggen, og hvordan kunne lese den? Har du testet VAG-Scope? når du velger blok, kan du se nede til høyre på det bildet.. Klikk deg inn på VAG-scope og velg hva du vill ha på grafen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2010 Skal ta noen logger med VagCom, og lurer på hvordan får dem ut ifra VagCom etterpå?Jeg gjorde det og fikk en .cvs fil som er temmelig ubrukelig. Så ifra begynnelsen til slutt, hvordan gjøre dette? Jeg vet hvilke bloker jeg skal logge, og kan plugge dem inn, men er usikker på hvordan starte og få ut loggen, og hvordan kunne lese den? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=191518 For og analysere loggen, håper jeg du har Exel. Da åpner du exel. Så velger du i menyen Data- import external hidden- import hidden. Da kan du velge fil som skal importeres. For og finne Log fila, må du finne Vag-com mappen. Velg så den filen du skal se på. Når du har valgt fil, så får du et par spørsmål om hva slags fil det er. Da velger du komma delte verdier. Resten finner du utav. Sitter ikke på min Vag-com PC, så husker ikke helt 100%, men noe slikt er det. Gjør du dette, så får du en leselig logg som du skjønner noe av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...