Trenger hjelp med identifisering av frontspoiler til Vento

Anbefalte innlegg

VW Vento har tre forskjellige typer frontspoiler eller leppe under støtfangeren, alle er forskjellige fra Golf 3. Ettersom delekatalogen ikke forteller nøyaktig hvilken som er hvilken, så trenger jeg litt hjelp til å finne ut hvilken som tilhører delenummeret.

Det finnes altså tre delenummer (totalt 6 nummer da de er halvdeler). Disse er:

1H5 805 903/4

1H5 805 903/4 A

1H5 805 903/4 B

Og bilder av de tre forskjellige spoilere/lepper

Denne tror jeg er B-spoileren

02.jpg

Denne tror jeg er A-spoileren, som er merket "VR6" i delekatalogen

09.jpg

01.jpg

Denne tror jeg er den uten bokstav i katalogen, denne finnes på CL-modellene

03.jpg

Bakgrunnen for spørsmålet er at jeg skal hjelpe en moderator på Vortex-forumet med å identifisere delenummer på den på det første bildet. Alle innspill mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne å såg på det er ikke så lett å finne ut av, men ut av bildene så er den øverste den første modellen av Vento (-93) ser det på grill og sideblink, mens den nederste er vell en seiner utgave (-96-97) lik gamlingene sin GL.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, Tore. Den øverste er første utgaven (92-93), andre og fjerde er 96-98 mens den tredje er 94-95-modellen. Så enkelt er det bare ikke, fordi de forskjellgie spoilerne ble brukt på forskjellgie utstyrsmodeller, ikke årsmodeller. Jeg har sett alle årsmodeller med den minste leppen som er på det nederste bildet. Den samme står forøvrig på min mors 94-modell CL.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne tråden igjen jeg Per da jeg håper du har litt info her, hvilken frontleppe er dette?

biesseitalia1.jpg

Er en italiensk bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, det aner jeg ikke Glenn Ove. Jeg kan ikke påstå at jeg har sett den spoileren der før... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke jeg heller, den står på en Golf GT STV.

biesseitalia.jpg

kan være ett greit alternativ til Vr6 spoileren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.