Får ikke åpnet bakluken på A6(4b) avant.

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på polering med bilen i dag og jeg drev å rydda opp etter meg så skulle jeg bare ha inn en siste ting i bagasjen, men det gikk ikke gitt..

Jeg hører den elektriske motoren jobber inni der, sånn sett så hører det ut som den skal åpne, den er heller ikke låst, for jeg hører låsen slår over inni der når jeg trykker på fjernkontrollen OG jeg har prøvd å låse og åpne igjen med nøkkel og det ser ut til å virke det også.

Men som sagt, jeg tar tak i bakluka og "aktiverer" bagasjelokkbryteren, jeg hører motoren går, men luka åpner seg ikke..

Er det noen som har vært borti dette og vet hva som kan være galt, og evt. en grei måte å løse dette på? Jeg vil jo helst at dette skal funke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er ett stag med ett slikt kuleledd som overfører fra motor til låsen. Kan noe ha falt av eller blitt ødelagt her?

Du ser det godt om du tar av innsiden av bakluken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørest ikke usannsynlig ut det der.

Men for å ta av innsiden av luka, må jeg få åpna den først da kanskje? :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okai...forstod det som at den virket om du åpnet med nøkkel. Men om det ikke fungerer så økes jo vanskelighetsgraden litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, klønete skrevet sikkert. Men jeg mente at jeg klarer å låse opp og låse igjen med nøkkel, klarer ikke å åpne bakluka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et mulig skudd i blinde. Hadde samme problemet på min s6 c4. For å komme til måtte jeg krype bak i bagasjerommet. På venstre og høyre side av dekslet ( innsiden av bakluken) kunne jeg bende ut "foret/dekslet" med en flatskrutrekker. Det var vel konstruert slik for å kommet til ved bytte av lyspærer. På denne måten kom jeg til stagene til låsen.

Håper du forstod hva jeg mente. Du har jo en nyere bil, så det er mulig forandret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.