#1 Skrevet September 19, 2010 med en ganske lekker kvinnelig sjåfør, i et parkeringshus. Mener det var en skrytevideo for et eksosanlegg. Noen som husker dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2010 Ikke helt som du beskriver, men lyden er jo ganske rå her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 Syns egentlig dette hørtes helt rævva ut jeg:P Syns lyden ble for lys i forhold til bilens utseende og størrelse. Sorry ot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2010 Teit. "Wannabeferrariiiiiii" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2010 For en forferdelig ekkel lyd..........hørtes ut som rake rør Med litt mere demping så hadde det nok hørtes litt bedre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 Hu dama var med i noen Tecademicks mischief filmer mener jeg å huske. Ligger en tråd en plass på forumet om den EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99165&highlight=teckademics Men videoen er slettet fra Youtube da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 Får ikke til og linke siden jeg bruker mobilen. Men er det den videoen som kommer om du søker på 'Audrey m5'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...