#1 Skrevet September 19, 2010 Alarmen på rs2'n går av seg selv. Hadde samme problem ett par ganger i vinter da temperaturen skiftet. Men nå som det er veldig fuktig/rått om natta, går alarmen nesten uansett. Noen som har vært borti lignende? hvilke sensorer og komponenter består alarmen av? Vet ingen ting om type/betegnelse e.l. men tror den er ganske gammel. Mulig den er fra 94? Er så synd, for den fungerer utmerket utenom dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2010 har vært borti enforcer alarmer ett par ganger, konklusjonen er kast den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2010 har hatt flere enforcer alarmer og har aldri vært tull med dem så jeg bruker kun den:-) du har styre enheten,bevegelses sensoren og dørbrytera så er ikke mange ting som kan være galt. tipper det er en av dørbrytera som begynner og irre/ruste så det er dårlig kontakt i dem. ta dem ut og sjekk at det er bra kontekt i dem ev bytt dem med nye. koster ikke mange kronene uansett. har du koblings sjema til alarmen vist ikke tror jeg at jeg har den hjemme. det lå også et koblingssjema i mappa i hanskerommet når jeg solgte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2010 Hadde enforcer alarm på min 95' Primera SRi også. Da jeg kjøpte den var alarmen kobla ut, men jeg kobla den inn igjen rett etter at jeg kjøpte den. Var bare tull med alarmen, så jeg kasta hele opplegget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2010 er vel litt feil og si at alarmen er dritt når alarmen satt montert når du kjøpte bilen. vet du hvordan forje eier har behandla den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2010 har hatt flere enforcer alarmer og har aldri vært tull med dem så jeg bruker kun den:-) du har styre enheten,bevegelses sensoren og dørbrytera så er ikke mange ting som kan være galt. tipper det er en av dørbrytera som begynner og irre/ruste så det er dårlig kontakt i dem. ta dem ut og sjekk at det er bra kontekt i dem ev bytt dem med nye. koster ikke mange kronene uansett. har du koblings sjema til alarmen vist ikke tror jeg at jeg har den hjemme. det lå også et koblingssjema i mappa i hanskerommet når jeg solgte den høres ut som om det er greit å begynne med dørbrytera ja. Du veit ikke hvor bevegelsessensoren sitter også? skal se etter skjema i mappa, men tror ikke det er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2010 lå under rattstammen når jeg hadde den værtfall. vist den ikke er der nå følger du bare den ene stikkeren som sitter inn på styreboksen. mener det er 3stk stikkere der. en med alle ledningene på ,en til led blinkeren og en til bevegelses sensoren. er rimelig sikker at det er dørbrytera som er feil så begyn der:-) koblings skjemaet lå der når jeg solgte den:-) vist du ikke finner den kan jeg finne den når jeg kommer hjem på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2010 http://www.autoelectric.ru/autoalarm/enforcer/600/600m.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...