#1 Skrevet Februar 20, 2005 Er det noen interesse for mjøsa lokallag å være med på dette? Var vel noe tynn kolonne i fjor men... Kanskje det blir bedre i år? Jeg skal hvertfall være med på dette... dette er jo for meg også.. Som faktisk ikke kjører VAG lenger.. Heng dere på Gutta! I`m counting on you.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65475 (JA det er en link til bilforumet. Ikke drep meg.) (VACN arrangerte i fjor egen "mjøscruising". Men det er ikke dette det er snakk om her nå... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2005 dette får jeg se om jeg rekker og bli med på hadde jo vært gøy dette da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2005 Er med jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2005 Jeg kommer nok også til å slenge meg på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2005 Får satse på det blir litt bedre oppmøte i år. Og at også dere Hamar folk blir med litt lenger enn bare til hamar... fin start på sommern også. Får satse på knallvær og mye fine blanke biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2005 Tja, får se om jeg har bilen min i tipp topp shape og at jeg har tid før jeg sier noe fra eller til om dette gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2005 å jeg har ikke bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2005 Hadde vært tøft å vært med på dette ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2005 Yes, slenger meg på ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2005 Så fremt bilen min ser presentabel ut så er jeg med. Sommerfelgene må i allefall renoveres,ny front++ så mye som skal gjøres. Håper og rekke det for med fint vær og bra oppmøte hadde dette vært kjempemorro!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...