Hvor ligger styreenheten til automatkassen passat 3B

Anbefalte innlegg

heisann..har et problem med at bilen min ikke vil i gir(reversen fynker heilt konge) så fant jeg ut at dreneringshullet i vannkassen eller der bateriet ligger var tett så det lå jo opp mot 3-4 liter med vann nedi der..og det har uheldigtvis kommet inn i bilen:-(.så gulvteppe må mest sansynligt ut og tørkes.men så e spørsmålet ligger det noe styreenhet eller noe liggnenes for automatkassen under med gulvet eller noe sånt? at dette vannet her har ødelagt eller lagt irring?.håper på noe svar..takker for hjelpen på forhånd:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger under teppet på passasjersiden foran på A6 4b i alle fall. Sikkert samme på passat 3b.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki tusen takk for de:-)..så dere og meiner det er hjernen til automatkassen som er gåen? samme symtomene i kassen til kompisen din og finni?..og et dumt spørsmål!:-P..litt flaut og spør om det men eg finne ikke ut av kos i helsiken eg får ut førerstolen og passasjer stolen!-_- noen som kan fortella meg kos i svarte jeg får de ut:-Phehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke helt samme symtomer hos meg. Der slutta den å virke helt. Får den ikke ut av park.

Men der var hele hjernen under vann.

Finner du ikke skruene i skinnene i gulvet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ei skrua i hver skinne bak så holdt de plastink tingen:-P..ikke noe mer..men de e framme eg ikje funne ut av kos eg ska løsta den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut av det:-)..tok ut styreenheten og i dag..var ikje så veldigt fuktige akuratt der så tviler på at den er ødelagt egentligt:-( Søren og asså eg finne ikje ut av hvorfor bilen ikke vil i gir..at kun reversen funker:-S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.