#1 Skrevet September 19, 2010 Noen som kan gi meg tips til billige verksted i Kristiansandsområdet? Har litt småtteri jeg skulle ha gjort på Mercedesen og kunne tenkt meg å finne verksted hvor de tar under 1000 kr timen om dette finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2010 har du hørt med slike "billig" kjeder? Kristiansand Bilverksted (SjekkPunkt) Bilverkstedet Kristiansand / MECA Automobil 2000 Kristiansand AS Korsvik Bilverksted AS (eu kont kostet i hvertfall 350kr der ca før,mulig di er billige på time pris oxo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2010 Har pr ennå kun hørt med Tinnheia Bil (sjekkpunkt) de tar gode 1000 kr timen. Skal høre med de nevnte i løpet av i morra håper jeg. Er ny i byen så vet ikke helt hva jeg finner hvor osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2010 Det kommer jo helt an på hva slags arbeide du skal ha gjort egentlig, for å kunne anbafale noen.... Er det helt vanlig service o.l. så er det vel ikke så viktig? Texaco Bensinstasjon i Kjosbukta (Vågsbygd) er i alle fall billige, men tror ikke de er godkjent for f.eks EU godkjenning og sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2010 Generell service ja, samt 4 hjulskontroll og oljeskift på girkassa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2010 4-Hjulskontroll og oljeskift på girkasse ville jeg nok ha gjort på det skikkelig verksted, ja.... Du har jo en liste med forskjellige verksteder. Jeg er usikker på timeprisen, men kan i alle fall anbefale disse i tillegg: Autoteknikk - (tilhører vel kjeden Automester?) Ligger på dalane (fra byen så kjører du mot Strai) Grødums Auto - (Sjekkpunkt) De er nok ikke billigst, men er nok av de bedre verkstedene i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...