Billig verksted i Krsand området

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg tips til billige verksted i Kristiansandsområdet?

Har litt småtteri jeg skulle ha gjort på Mercedesen og kunne tenkt meg å finne verksted hvor de tar under 1000 kr timen om dette finnes :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt med slike "billig" kjeder?

Kristiansand Bilverksted (SjekkPunkt)

Bilverkstedet Kristiansand / MECA

Automobil 2000 Kristiansand AS

Korsvik Bilverksted AS (eu kont kostet i hvertfall 350kr der ca før,mulig di er billige på time pris oxo)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pr ennå kun hørt med Tinnheia Bil (sjekkpunkt) de tar gode 1000 kr timen.

Skal høre med de nevnte i løpet av i morra håper jeg.

Er ny i byen så vet ikke helt hva jeg finner hvor osv.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva slags arbeide du skal ha gjort egentlig, for å kunne anbafale noen.... Er det helt vanlig service o.l. så er det vel ikke så viktig?

Texaco Bensinstasjon i Kjosbukta (Vågsbygd) er i alle fall billige, men tror ikke de er godkjent for f.eks EU godkjenning og sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generell service ja,

samt 4 hjulskontroll og oljeskift på girkassa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-Hjulskontroll og oljeskift på girkasse ville jeg nok ha gjort på det skikkelig verksted, ja....

Du har jo en liste med forskjellige verksteder. Jeg er usikker på timeprisen, men kan i alle fall anbefale disse i tillegg:

Autoteknikk - (tilhører vel kjeden Automester?) Ligger på dalane (fra byen så kjører du mot Strai)

Grødums Auto - (Sjekkpunkt) De er nok ikke billigst, men er nok av de bedre verkstedene i byen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.