#1 Skrevet September 19, 2010 har lyst til å oppgradere lyden i bilen min, og har to frontsett av typen Focal liggende. Bilen: Audi A4 Avant 2003, B6 Headunit: Concert II enkel DIN. Hvordan kan jeg ettermontere forsterkere på disse frontsettene? Har også planer om å bygge en liten kasse med 8" sub, og ta bort originalsubben og ampen som står der nå, og sette inn nytt og bedre. Har lest noe om at høytalerene foran blir drevet av headuniten, og de to bak blir drevet av ampen til suben bak? Stemmer dette? Noen som har link/bilder av hvor på spilleren det er line-out (hvilke pinner), om det er lav-nivå eller ikke osv. Forsterkeren(e) jeg har planer om å bruke (Focal) har muligheter for høynivå inngang. Hvis det er slik at ampen bak driver høytalerene i bakdørene og subben, hadde det vært fint å få en oversikt over hvilke kabler som går til hva fra ampen, så jeg kan bruke strømstjelere å koble meg til på den måten. Har lyst til å beholde alt utseende som vanlig, bare oppgradere lyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...