#1 Skrevet September 19, 2010 Hei Lurer på om noen kan gi meg tips for å få fjernet kjørespor i lakken! Noen som hadde bilen før meg har tydelighvis prøvd seg med maskin! Har prøvd meguiars scratch remover (2.0?) for så å polere etterpå! Skal sies at jeg ikke er noen erfaren polerer..... Det blir jo bedre av disse to men når sola står rett på så ser man spor etter maskinen(sirkler) Er det noe jeg kan klare selv, eller bør jeg gi jobben til noen som virkelig kan dette? Takker på forhånd for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2010 Må nok kjøre over med noe finere MED MASKIN for og fjerne dette.. da det er "små riper" som er laget med maskin for og fjerne de dypere ripene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2010 Om du ikke er så erfaren med dette så bør du kanskje vurdere å få litt assistanse fra noen som er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...