#1 Skrevet September 20, 2010 Noen som vet om det er noen forsjeller ute og går på alle langstilte 150hk 1,8T toppene? Tenker da topp fra en AEB motor over på en A6 1,8T 150hk, men hadde en annen motorkode, hvilken husker jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 Noen som vet om det er noen forsjeller ute og går på alle langstilte 150hk 1,8T toppene?Tenker da topp fra en AEB motor over på en A6 1,8T 150hk, men hadde en annen motorkode, hvilken husker jeg ikke.. AJL? isåfall er det 1,8t 180hk. bare forslags til å hjelpe deg å huske, har ikke svar på spørsmålet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 Er en god del forskjeller ute og går. AEB topp har vel større kanaler. Noen andre har inn tak for sekundær lufting etc. Legg ut det du har tenkt og kombinere, så kan nok noen gi deg et konkret svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2010 Topp fra AEB motor til ANB motor er det snakk om her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2010 Hva er forsjellen på ANB og AEB da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2010 ANB har sekundærluft system og elektronisk gasspjell. AEB har ikke sekundærluft og har gasswire mener jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2010 Sekrundær luft system? Vil toppen fra AEB'n kunne brukes på ANB motoren da? Toppen til ANB motoren er tilgjengelig, med bøyde ventiler etter registerras.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2010 Sekrundær luft system? Vil toppen fra AEB'n kunne brukes på ANB motoren da? Toppen til ANB motoren er tilgjengelig, med bøyde ventiler etter registerras.. Hvis du har en motor med sekundær luft, kan du ikke bruke AEB toppen, da den ikke har sekundær luft. Sekundær luft, er en liten vifte som blåser luft inn i toppen bak gass spjeldet eller no. Dette har med avgasser og gjøre. Sikkert noen som kan forklare deg det i detalj. Jeg kjenner ikke til hvordan det fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...