#1 Skrevet September 20, 2010 hei lurer på hvilken ledning som er til tåkelyset i hovedlyset på passat 3b ... har de ledningene der. den hvite med svart stripe er til langlyset , har koblet ekstra lysene der.. så tenkte jeg å montere drl led tåkelys å bare stjele strøm derifra med en strømtyv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 det er ikke noen egen ledninge til tåkelysene der. du har ikke orginale tåkelys i hovedlampen din derfor mangler du en kabel der. det jeg ville gjordt var å tatt strømmen fra parklyset. ettersom led egentlig er parklys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 Jeg har orginal tåkelys i hovedlysene, langlys å tåkelys er h4 pære:-) så det MÅ være ei egen ledning dit sia ekstra lysene går kun på langlysene , så mn vet ikke hvilke:( hadde de gamle kjedelig lysene , byttet til devil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2010 Ingen som vet dette? Da får jeg teste me prøvelampe og se om det lyser i den om jeg finner riktig ledning:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2010 Jeg har orginal tåkelys i hovedlysene, langlys å tåkelys er h4 pære:-) så det MÅ være ei egen ledning dit sia ekstra lysene går kun på langlysene , så mn vet ikke hvilke:( hadde de gamle kjedelig lysene , byttet til devil har du bilde av orginal lampene dine? det har jeg aldri sett før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2010 http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/VW_Passat/vw_passat_front_bumper.jpg slik hadde jeg! h4 på lang og tåkelys, h7 på kjørelys ! highline vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2010 okey, for meg så ser det fortsatt ut som det kun er samme lampene som sitter på hvem som helst 3b. men, visst du mener du har tåkelys der så skal jeg ikke nekte for det. hvorfor tar du ikke bare et multimeter å ser hvilken kabel som får strøm når du drar ut brytern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2010 det skal jeg i dag. stusset veldig også koffer jeg hadde tåkelysbryter framme.... gikk ut å så aha samme som langlys fikk meg en liten overaskelse h4 pære. aldri sett maken til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2010 (endret) ny update. til de som har tåkelys fremme så fungerer kablene slik! venstre side grå med svart stripe = parklys hvit med grønn stripe = tåkelys hvit med svart stripe = langlys gul med svart stripe = kjørelys brun = jord høyre side! hvit med grønn stripe = tåkelys grå med rød stripe = parklys hvit med gul stripe =langlys gul med hvit stripe = kjørelys brun = jord! da blir det led tåkelys på bilen i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...