#1 Skrevet September 20, 2010 jeg har en passat 1997 modell 1.9TDI 81kw. problemet er at innerkantene slites på bakdekkene. noen som har erfaring med dette? ser ut som den sliter litt mer på venstre side. har allerede slitt sunn 2 nye dekk.. håper på noen som har raskt og erfarent svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 Om du ikke har syncro så har du enten senket for mye, ellers så har du noe feil med bakstillinga di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2010 Om du ikke har syncro så har du enten senket for mye, ellers så har du noe feil med bakstillinga di. - har ikke syncro og har ikke senka... hva kan være galt med bakstillinga? den sliter mer på venstre side enn på høyre... har skiftet bakakslingen og problemet er ikke løst. trenger hjelp fort!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2010 Utslitte stag og foringer? Eller har bilen vært kollidert noen gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2010 Utslitte stag og foringer? Eller har bilen vært kollidert noen gang? har ikke vært kollidert noen gang. og den har bare 2 hovedforinger på bakakslingen og de er i bra stand. begynner å bli oppgitt, finner ikke feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 Ta en 4 hjulskontroll, så du evt ser svart på hvitt hva slags camber osv du har bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 Ta en 4 hjulskontroll, så du evt ser svart på hvitt hva slags camber osv du har bak. ja må vel gjøre det ser det ut som... men skjønner ikke hva som kan være galt. er det mulig at spindelen kan være skjelv? den er bra massiv så kan ikke tro at det er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2010 Jeg tok firehjulskontroll på grevlingen i fjor fordi den sliter på samme måten. Det var et sånnt moderne lasersystem de brukte på kontrollen og hjulstillingen så fin ut bake, men likevel så sliter den fortsatt på samme måte. Så jeg har gitt det opp litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2010 Jeg tok firehjulskontroll på grevlingen i fjor fordi den sliter på samme måten. Det var et sånnt moderne lasersystem de brukte på kontrollen og hjulstillingen så fin ut bake, men likevel så sliter den fortsatt på samme måte. Så jeg har gitt det opp litt.. å skitt... hva i alle dager skal man gjøre da...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2010 Vurderer honda accord jeg.. [/tullsnakk] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2010 Vurderer honda accord jeg.. [/tullsnakk] ja, om du finner en løsning utenom det så si fra tror du bilen kan være rammeskjev? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2010 Om den aldri har vært kollidert så skal det da godt gjøres å ha en skjeiv bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2010 Om den aldri har vært kollidert så skal det da godt gjøres å ha en skjeiv bil. jo, sant det. men om den har vært i ett hardt smell i en grop så kan det vel skje ting. vet jo ikke hva den forrige eieren har styrt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2010 *bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2010 vet jo ikke hva den forrige eieren har styrt med. Ergo, så vet du jo heller ikke om bilen har vært kollisjonsskadet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2010 Ergo, så vet du jo heller ikke om bilen har vært kollisjonsskadet har den vært kollisjonskadet så skal det stå i kontrakten. og selger er pliktig å opplyse om det ved salg. så vi kan se bort i fra det først og fremst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 13, 2010 nå har bilen vært på firehjulskontroll. den er justert og får håpe på det beste at den ikke sliter mer dekk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 13, 2010 Ble det jusert noe? og på hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 14, 2010 Ble det jusert noe? og på hva? joda, de justerte forstillinga litt. men om det er det som gjorde utslag på bakdekkene vil det vise seg når jeg har lagt om dekkene. håper det er i orden nå =) har du samme problem eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 14, 2010 Stiv bakaksling, så er vel fint lite å justere på der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 14, 2010 nei ingen justering der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 14, 2010 men hvilke tall var det bak? osv.. det er vel litt vensentlig med tanke på å få fikset problemet ditt. Du fikk vel med deg 4 hjulskontroll utskriften? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 17, 2010 men hvilke tall var det bak? osv.. det er vel litt vensentlig med tanke på å få fikset problemet ditt.Du fikk vel med deg 4 hjulskontroll utskriften? joda, jeg fikk den, jeg kan skjekke det opp. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 17, 2010 Hadde samma feil på min, men der kom det frem etter senking da (40mm) jeg skifta bakstilling, sliter ikke mere bak dekk nå, var ingen synlig feil eller skevheter i den gamle. 2 lapper for ei bakstilling var greit det kontra 2 dekk i sesongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...