DONE! Trenger en jobb i Arendal ;)

Anbefalte innlegg

Bodde i Arendal för, men skal tilbake :).

Saa trenger en ny jobb i Arendal.

Er bilmekaniker med fagbrev, men aapen for alt for tiden :).

Noen som vet noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Søren. har tatt en titt rundt for deg på nettet . Dette fant jeg som kunne være av interesse:

http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=23900194

Denne her bør være midt i blinken for deg --------> http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=23808450

https://www.nav.no/sbl/stillingssok/stillingsannonse.do?id=2446471

Fant bare 3 stk som hadde å gjøre med bil. Ta en titt inne på Finn.no , Zett.no , Manpower.no , Kellyservices.no , Nav.no . Sikkert flere men kommer ikke på i farta.

Men var det ikke du som leide verkstedplass sammen med Per Henrik og Lars Inge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thomas,

det er riktig :). Du er han med Kadetten, riktig?

Har sjekka finn allerede. Bemanningsfirmaer er egentlig ikke interesant, virker aldri så veldig seriøst.

Toyota søker bare Bilskadereparatør, ringtd daglige leder i dag :).

Nav har jeg i blikk.

På finn er det bare bemanningsfirmaer, men zett.no skal jeg sjekke nå :).

Takk at du tat deg så mye tid for dette!

mvh

søren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kadetten er dessverre blitt spiker. :(

Ville nesten tatt en tur rundt til de forskjellige verkstedene(hvis det er bil du ønsker å jobbe med) og levert en søknad personlig. Hvem vet? kanskje får du napp. Skal selv på en liten runde rundt nå og søke jobb. Er lei nattarbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst aa Reise for jobben ;). Men Bilmekaniker er hva jeg er, saa maa jeg jo gjöre det :).

Jeg forstaa. Jeg har for eksempel veldig lyst aa jobbe om natta! Jeg har lyst paa noen nytt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst aa Reise for jobben ;). Men Bilmekaniker er hva jeg er, saa maa jeg jo gjöre det :).

Jeg forstaa. Jeg har for eksempel veldig lyst aa jobbe om natta! Jeg har lyst paa noen nytt :)

Hva med bilberging ? :D

Høres jo ut som midt i blinken.. Kan jobbe om natta, reise rundt (riktignok i lokalområdet..) og i tillegg jobbe som mekaniker ;)

Men du fant deg vel jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, jobber på Audi i Sandnes nå og skal ikke flytte så rask tilbake til Arendal nå.

Men en gang så kommer vi sikkert tilbake.

Familie og gode venner som bor i Arendal vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.