#1 Skrevet September 20, 2010 (endret) Bodde i Arendal för, men skal tilbake . Saa trenger en ny jobb i Arendal. Er bilmekaniker med fagbrev, men aapen for alt for tiden . Noen som vet noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 Hei Søren. har tatt en titt rundt for deg på nettet . Dette fant jeg som kunne være av interesse: http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=23900194 Denne her bør være midt i blinken for deg --------> http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=23808450 https://www.nav.no/sbl/stillingssok/stillingsannonse.do?id=2446471 Fant bare 3 stk som hadde å gjøre med bil. Ta en titt inne på Finn.no , Zett.no , Manpower.no , Kellyservices.no , Nav.no . Sikkert flere men kommer ikke på i farta. Men var det ikke du som leide verkstedplass sammen med Per Henrik og Lars Inge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 Hei Thomas, det er riktig . Du er han med Kadetten, riktig? Har sjekka finn allerede. Bemanningsfirmaer er egentlig ikke interesant, virker aldri så veldig seriøst. Toyota søker bare Bilskadereparatør, ringtd daglige leder i dag . Nav har jeg i blikk. På finn er det bare bemanningsfirmaer, men zett.no skal jeg sjekke nå . Takk at du tat deg så mye tid for dette! mvh søren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2010 Kadetten er dessverre blitt spiker. Ville nesten tatt en tur rundt til de forskjellige verkstedene(hvis det er bil du ønsker å jobbe med) og levert en søknad personlig. Hvem vet? kanskje får du napp. Skal selv på en liten runde rundt nå og søke jobb. Er lei nattarbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2010 Jeg har veldig lyst aa Reise for jobben . Men Bilmekaniker er hva jeg er, saa maa jeg jo gjöre det . Jeg forstaa. Jeg har for eksempel veldig lyst aa jobbe om natta! Jeg har lyst paa noen nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2010 Prøve deg som vekter?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2011 Jeg har veldig lyst aa Reise for jobben . Men Bilmekaniker er hva jeg er, saa maa jeg jo gjöre det . Jeg forstaa. Jeg har for eksempel veldig lyst aa jobbe om natta! Jeg har lyst paa noen nytt Hva med bilberging ? Høres jo ut som midt i blinken.. Kan jobbe om natta, reise rundt (riktignok i lokalområdet..) og i tillegg jobbe som mekaniker Men du fant deg vel jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2011 Yes, jobber på Audi i Sandnes nå og skal ikke flytte så rask tilbake til Arendal nå. Men en gang så kommer vi sikkert tilbake. Familie og gode venner som bor i Arendal vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...