Vr6 fordeler vs coilpack??

Anbefalte innlegg

har en 92 vr6 med fordeler! vurderer å sette i en 94\95 motor med coilpack

det blir en komplett motor med innsug å alt av deler på motor. har prøvd å bli klok på dette gjennom vortex men blir ikke helt klok på hva som egentlig MÅ skiftes! kan noen hjelpe meg her???: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 92 vr6 med fordeler! vurderer å sette i en 94\95 motor med coilpack

det blir en komplett motor med innsug å alt av deler på motor. har prøvd å bli klok på dette gjennom vortex men blir ikke helt klok på hva som egentlig MÅ skiftes! kan noen hjelpe meg her???: bh :

 

Coilpack motor og hjerne? Resten er vel det samme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det bare er til å montere motor,hjerne å bruke den samme pluggen i siden på motoren er jeg i hus :).... men fikk forståelsen av at det måtte skiftes el anlegg videre også?? men hvis ikke er jeg en glad mann

:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok forskjeller i ledningsnettet siden det er flere ledninger inn på coilpakken enn på de tidligere utgavene med fordeler. Det er nok bare å dra frem kartet over ledningsnettet på de to utgavene for å sammenligne de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.