#1 Skrevet Februar 20, 2005 har en 92 vr6 med fordeler! vurderer å sette i en 94\95 motor med coilpack det blir en komplett motor med innsug å alt av deler på motor. har prøvd å bli klok på dette gjennom vortex men blir ikke helt klok på hva som egentlig MÅ skiftes! kan noen hjelpe meg her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2005 Ja.... bilen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2005 hehe ska vi slåss??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 har en 92 vr6 med fordeler! vurderer å sette i en 94\95 motor med coilpackdet blir en komplett motor med innsug å alt av deler på motor. har prøvd å bli klok på dette gjennom vortex men blir ikke helt klok på hva som egentlig MÅ skiftes! kan noen hjelpe meg her??? Coilpack motor og hjerne? Resten er vel det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 hvis det bare er til å montere motor,hjerne å bruke den samme pluggen i siden på motoren er jeg i hus .... men fikk forståelsen av at det måtte skiftes el anlegg videre også?? men hvis ikke er jeg en glad mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Er nok forskjeller i ledningsnettet siden det er flere ledninger inn på coilpakken enn på de tidligere utgavene med fordeler. Det er nok bare å dra frem kartet over ledningsnettet på de to utgavene for å sammenligne de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...