#1 Skrevet September 20, 2010 (endret) Hei Lurer på om noen kan forklare meg om det er slitt clutsj eller noe annet som får bilen til og viberere ved start fra 1 gir skulle nesten tro det var kast i noe. føles ut som når man har kast i bremseskivene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2010 Ingen som har noe forslag. litt mye jobb og riva av girkassa for clutsj bytte tilfelle det kan være noe annet. for den slurer ikke det bare pulserer når jeg drar i gang på 1 gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2010 Hei Lurer på om noen kan forklare meg om det er slitt clutsj eller noe annet som får bilen til og viberere ved start fra 1 gir skulle nesten tro det var kast i noe. føles ut som når man har kast i bremseskivene. Har lest at det kan hjelpe å bytte olja på girkassa. Har slik vibrering på drosje-Touran' min. Vurderer å få olja bytta, får å se om det virkelig hjelper. Jeg har også gåen utløserlager i clutchen, men tror ikke det skal ha noe å si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2010 Hei hadde en t5 2004 med samma problemet, men der var det også en skramle lyd når en slapp ut clutch pedalen,på tomgang. der var det svinghjulet som var vulket fast som holdt på å løsne, til slutt løsna det og kom ut clutch huset: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2010 Sliten clutch/svinghjul kan lage vibrasjoner ved igangtaing ja. Vært borti det på maange golf/touran/passat/T5 med utslitt svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 huff dette hørtes dyrt ut.. 15k for komplett clutsj og svinghjul pluss jobb. høres nesten ut som jeg burde parkere bilen intil dette er fikset.. noen som har lyst på bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2010 skjønner ingen ting av dette nu har feilen holdt seg bortte en stund. har og en feilmelding på motorfestene men det skal vel ikk fremmprovosere slik risting ved ignagsettelse på 1 gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...