#1 Skrevet September 20, 2010 Hei Driver i disse dager å setter sammen en golf. Hørte pris på mekonomen for nye hjullager og topplager til demperene. De skulle ha ca 750,- pr stk både for topplager og hjullager. Dette blir nærmere 3000,- for alt.... Er det andre steder det er mulig å få kjøpt dette til en hyggeligere pris? Etter hva jeg kan se så har Biltema fortsatt hjullager i sitt sortiment. Er dette noe å satse på? Er det samme topplager på Golf 1 og Golf 2? Takker for tips. Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 Lurer på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 De har ihvertfall topplager på biltema. Tror det var rundt 200-250.- de koster pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2010 De har ihvertfall topplager på biltema. Tror det var rundt 200-250.- de koster pr stk. Det jeg kan se har de bare til Golf2..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2010 Fant bare til golf 2 jeg også nå. Mulig de er utgått. Vet att Hans Brekke kjøpte til golf 1 nå i april ihvertfall. Du kan kanskje høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2010 Er det samme topplager på Golf 1 og Golf 2? Nei, de er ganske forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...