#1 Skrevet September 20, 2010 (endret) Regnet noe SINNSYKT her hin dagen og plutselig kom det trøbbel. Vet ikke om regnet har noe å si men men. Det som skjer er at jeg parkerer bilen, så etter 10 min parkert uten tenning eller noe som helst begynner kjøleviftene å snurre på full guffe til batteriet er tomt. Noen som vet eller har hvert borti lignende problemer? Fikk feilsøkt med vagcom og fikk opp "secondary airpump relay 299" og feilmelding på voltage supply(batt har vært flatt) Er en a4 b6 1,8t 2002 mod. En annen rar ting er også at ryggelysene lyste konstant en periode. Alt forsvant etter sletting av feilmld men kom desverre tilbake så måtte koble av batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 Ingen??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 Hvis vifta bare går hele tiden så kan du jo eventuelt ta ut releet til du får prøvd med et nytt rele for å se om det hjalp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2010 Ingen??????? Kanskje greit å være litt mer tålmodig, eller? Nytter ikke å mase etter en knapp time uten svar. Svar vil du som regel få på de fleste spørsmål her, så ta tida til hjelp og heller søk om det haster noe så veldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2010 Giverne Audi har puttet i bilene sine er relativt 'billige', og erfaringsvis er det ikke sjeldent at den som står på radiatoren konker ut. (usikker på om det er det på din, men tar en sjanse..) Uansett, for å finne ut hva som går dritt, må du feilsøke ved å provosere frem feilen, og deretter plugge ut en etter en av giverne du finner. (og ikke finner, de er ofte plassert vanskelig!) Særlig en stor giver plassert enten på radiatoren eller rett ved termostaten kan gi symptomene dine. Ryggelyset vil jeg tro er dårlig bryter evt. løs sådan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2010 Mekanikeren jeg kjenner har nå tatt ut logg som skal sendes til England. Får se om de guruene der har noe tips. Startet bilen i går kveld for for ta tiden på hvor lang tid det tok før viftene starter. Kald bil - start/stopp, ut med tenning, ventet 17minutter og der begynte viftene å snurre. Rare greier. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2010 Da ser det ut til at problemet er løst. Jeg orket ikke vente på svar fra England. (utoldmodig) Skrudde av lokket til ecu i motorrommet. Vippet ut ecu og under den sto 3 stk relèer under vann. Lite basseng oppi der. Demonterte relèene og de ble reingjort godt. Måtte til å lage ny fjær til det ene da denne var borte vekk.(kulepenn: rock Monterte alt igjen og nå ser det ut til at alt funker som det skal. Tenker å bestille nye relèer uansett for å være på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2010 noen som kan si meg kor vifterelene er på S4 92mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...