#1 Skrevet Februar 20, 2005 vurdere denne turboen da, lurer på hvordan den hadde passa på bilen mmmm Hva synes dere Her er linken til en som brukte den. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=57967 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2005 Blir spennende å se hvor fort dette kommer til å gå. Ser for meg at det vil kreve en aldri så liten dash med gass i starten for å få snurr på elendigheta :-) *glede seg til sommeren* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2005 Dette er turboen til Reidar som kjørte den sølvgrå "quicksilver"-supraen. Det er en Garrett Gt47. En hvit supra benka 1520 whp med denne turboen Er forresten en Gt 35/40 som skal stå på den Abarthen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2005 stemmer dette at det er turboen til reidar, trur nokk bilen minn måtte hatt, en ekstra motor for og dra den turboen rundt da, blir nokk bare en liten t66 turbo på meg gitt. men måtte bare lage denne tråden, syden den turbon var grom gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2005 Skal vel sitte i en ny drag-supra etter som jeg har forstått. Kan nok hamle opp med VS sin M5 den da ja. En T66 bør vel være greit det, vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...