#1 Skrevet September 20, 2010 Ble stoppet her og fikk mangellapp på senkesett, den er godkjent med et senkesett, men det er byttet ut. det som er poblemet er at skal den blii lovelig så må jeg heve den 4,5cm. den er nå 31 fra nav til bue og den må bli 35,5. det som er så rart er at det i tuv står det 310mm-355mm, så den altså på det som er maks i tuv papirene. Så hva er orginal høyde på en passat 3bg? med og uten sportsunderstell.. Går det ann og få klaget så det går igjennom? Hvis vi er mange som sender et felles brev evt.. Kunne godt ha skrevet et brev til veidirektoratet jeg, men er så dårlig på og formulere og argumentere så trenger hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2010 Mekelig. hvor viste du den? Mulig det er 11cm regelen som gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2010 Mekelig. hvor viste du den? Mulig det er 11cm regelen som gjør det? Har ikke vist den ennå, men Eirik viste sin idag. Å det var bare å få 11cm klaring. min er 31 fra senter og opp nå og 6,5cm under. så opp 4,5 under så blir den på 35,5 i bua.. vært artig og vist hvor mye klaring det er under orginalt. Hvordan hadde det vært med bare senkefjærer a tru?? er det 11cm regel der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2010 Ringte biltilsynet nå og fikk beskjed om at hvis jeg bare hadde senkefjærer og den ble lavere enn 11cm ble den ikke godkjent da heller. Er jo snart ikke noe håp om å få godkjent bil som er senka da... Skjønner godt dem som ikke gidder og godkjenne sine ombygde biler. Går jo f... ikke å få noe godkjent her i norge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...