Vurderer å kjøpe diagnoseverktøy, hvilken??

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vurderer å ga i anskaffelse av et diagnoseverktøy, og siden jeg er helt uerfaren på dette så spør jeg folket om råd. Har ikke tenkt å bruke mye over 1500.- kr på den, og ser man får produkter ned i noen hundrelapper. Regner med at man får det man betaler for, så de billigste styrer jeg glatt unna.

Trenger egentlig bare å lese ut feilkoder, men det hadde vært kjekt å kunne se "live-verdier" samt foreta enkle kodinger/programmeringer, men det er ikke et "must". Har ikke behov for å jukse ned km-standen på bilen min heller.....

Jeg har en 2006 Passat 2,0 tdi og fadern har nettopp kjøpt seg en 2010 Ovtavia 1,6 tdi 4x4, det hadde vært kjekt om den passet på begge bilene.

Så, hvilket diagnoseverktøy anbefaler folket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kontakt vidar larsen, han selger orginal vag-com kabler.

eg har hatt 2 "fake" vag-com kabler og begge slutta å funke og sletta ikkje alle feilkoder.

måtte bite i det sure eplet og kjøpe orginalt og angrer ikkje eit sekund på det.:)

alle feilkoder vart slettet og man har full tilgang på vag-com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes kun et godt system til Vag og det er Vag-com( VCDS) men det ligger litt over prisen du vil betale men 1000 ganger bedre enn alle slags autoscannere fra Kina etc.

Desse rimlige scanneren kan som regel kun slette og lese feil. Kodinger etc får du ikkje.

Live hidden får du om du betaler litt for det.

Ta kontakt så skal eg veilede deg litt.

Mvh Vidar

Bildiagnose

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde meg også på billigkabel først men etter mange grå hår ble det original ross teck. Kjøp den som er kapabel opp til 2010.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde meg også på billigkabel først men etter mange grå hår ble det original ross teck. Kjøp den som er kapabel opp til 2010.

Hva betalte du for den?:) og eventuelt hvilken?

Trenger en vag-com til en passat 06, som kan lese/slette feilkoder, og enkelt å greit programmere litt småsnacks med lysene osv. ikke no endringer av km stand etc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hex usb can til kr 3146 inkl mva og rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.