Anbefalte innlegg

Har et par pærer som har tatt kvelden på min A4 B5 Sedan, og lurer på om skal gidde å kjøpe nye pærer til alt foran, eller bare erstatte de som har slokna. Noen tips til eventuelle pærer som kler bilen? Bilen er forøvrig sort

EDIT: Glemte selvfølgelig å spørre om hvor man får en grei pris på lyspærer (dersom jeg velger xenon eller noe i den duren)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H1 og H7 ?

599 pr par for komplett kit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du har vanlig halogen anbefaler jeg Osram Rally-pærene. Er vel ikke helt lovlig i Norge. Tror det har noe med at de er 100W fremfor 55W eller noe slikt. Minker levetiden på reflektoren litt sies, men ga meg et helt nytt og bedre lys. Selv kjører jeg mye nyere biler med xenon, ikke noe slår det. Men er du ute etter gode halogenpærer ville jeg gått for Rallypærene. Jeg bruker det på min B4. Ble mye bedre lys og reflektorene mine bærer ikke preg av at de gir mer varme etter 3 år. Har gått glatt gjennom EU med disse også.

Har iallefall prøvd det meste av xenonlook og de gir ikke i nærheten samme lys. Koster vel litt over hundrelappen per pære?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.