Erfaringer med Eonon multimedia enhet

Anbefalte innlegg

er den egentelig"grisebillig)? kommer jo fort på 3500kr og da er det jo ikke langt opp til ala samme i norge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er det:P nærmeste jeg kommer er rundt 7-8000,- for en zenec som har alt i en enhet.

Både pioneer, alpine, clarion, og kenwood ligger rund 6-8000,- å da må du kjøpe gps enheten i tillegg til 3-5000:P

Da er 3500,- ikke så ille, hvis den funker da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett, om den der leverer varene som det heter, til den prisen, så er det jo et kupp!

Hadde vært morsomt om noen hadde kjøpt en og testa :)

Masse gode funksjoner som andre produsenter aldri har klart å implementere godt i sine produkt der syns jeg, blant annet var det kult at man kan ta screenshots fra filmer man ser på og bruke som bakgrunnsbilde om man vil, og at de har tilkoblingsmulighet for usb og sd-kort. Nais!

http://video.yahoo.com/watch/7326227/19139015

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett, om den der leverer varene som det heter, til den prisen, så er det jo et kupp!

Hadde vært morsomt om noen hadde kjøpt en og testa :)

Masse gode funksjoner som andre produsenter aldri har klart å implementere godt i sine produkt der syns jeg, blant annet var det kult at man kan ta screenshots fra filmer man ser på og bruke som bakgrunnsbilde om man vil, og at de har tilkoblingsmulighet for usb og sd-kort. Nais!

http://video.yahoo.com/watch/7326227/19139015

Den du snakker om er D1301 den jeg snakker om er G1301. Forskjellen er i hovedsak at G1301 har innebyggd GPS + det er noen andre små forskjeller, men det er jo uansett ikke viktig. Det har vært kult om noen har tørt å prøve og jeg vurderer det sterkt. Men hvis noen er før meg så gi beskjed da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er nesten bare 2-din spillere her.....Må ha 1-din da jeg ikke gidder å bygge om:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.