#1 Skrevet Februar 20, 2005 En kompis som har en Jetta 2 og funderer på om det går med 9x16 ET20 framme og ET15 bak uten større modifikasjoner. Sliping og lett valsing av skjermer kan gå an, men er ikke noe aktuelt å begynne med å sveise de om etter det jeg har forstått. Noen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2005 En kompis som har en Jetta 2 og funderer på om det går med 9x16 ET20 framme og ET15 bak uten større modifikasjoner. Sliping og lett valsing av skjermer kan gå an, men er ikke noe aktuelt å begynne med å sveise de om etter det jeg har forstått. Noen som vet noe om dette? Spørs om han har gewinde eller vanlig fjører og dempere.. På min jetta har jeg ET 15 foran med ca 2mm klaring til fjøra, og ET 12 bak med ca 3mm klaring til fjøra.. Men uten gewinde bør det nok gå bra ja.. Fordi da står fjørskåla litt høyere og butter ikke i felgen.... Prøv med en felg for sikkerhets skyld for å se men jeg tipper det går bra.. Har kappa opp alle hjulbuene ganske mye men det er for å få senka den ganske bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2005 Her er fjørene bak etter at det har subba litt inni... Helt øverst til høyre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2005 OK. Er vel vanlige dempere og fjører som er planen. Blir litt vanskelig å prøve en felg siden han eventuelt må kjøpe de for å prøve Men takk for infoen uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...